Post by ligitheslaical on Feb 7, 2022 6:28:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 2022 version ▞▞▞
Rakastan peliä, mutta ihmiset kiirehtivät ostamaan ruokaa
Okei, liian monta lisäystä ja se maksaa energiaa jokaiselta tasolta, vaikka voittaisitkin, joten voit pelata vain niin monta tasoa per istunto.
Ihana peli, nautin siitä
Magic Tiles 3 મ્યુઝિક mmq
Aloita hyvin, mutta olen pelannut tällaisia pelejä ennenkin, mitä enemmän pelaat, sitä mahdottomumpi on saada enemmän rahaa päivittämiseen, joten olet vain jumissa, joten olen etsimässä jotain muuta, jonka voittaminen ei ole niin mahdotonta. eteenpäin, onnea peliin ♦️
haluan kokeilla tätä sovellusta
Pidän tästä pelistä erittäin hyvin, se on hauskaa ja stressiä lievittävä,
Annan 2 tähteä tästä pelistä bcs, ensin, kun sen pelasin ja olen päässyt noin toiselle tasolle erilaisten leivonnaisten leipomisessa, se alkaa alusta.
Peli on aivan mahtava, rakastan sitä
Tämä on mahtava peli, jonka tasot ovat erilaisia, voit itse asiassa valmistaa erilaisia ruokia, eikä sinun tarvitse odottaa elämiä. Ne antavat sinulle mahdollisuuden katsoa videoita, jotka ovat todella lyhyitä 100 kolikkoon, jotta voit ostaa laitteita, jotta pääset eteenpäin pelissä.
Hauska peli, mutta olen saanut kaikki tasot valmiiksi, eikä enää ole jäljellä muita kuin pian tulevat. Huokaus..
Tämä peli on hyvä, mutta kun haluat aloittaa sen pelaamisen, se ei pelaa miksi😡😡😡
Hämmästyttävä peli
Pingin coba tapi nanti deh
Se on rentouttava, nopea ruoanlaittopeli, joka palvelee asiakkaitasi. Pienet ihmiset kävelevät tiskille tilaamassa kookosjuomiaan ja paistettuja perunalastuja. Niillä voi olla ketsuppia tai ei ketsuppia. Lol😊😂 mitä tahansa pidän pelistä, pelaan sitä koko ajan. Tämä peli on siistiä. Rakastan sitä!
Vihaan tätä peliä
Melko hyvä peli ja tasoja ei ole mahdoton suorittaa
Tietojeni lataaminen kestää jonkin aikaa
Rakastan tätä peliä, se on todella upea, rakastan asiakkaiden tapaa ostaa
Minulla on hauskaa....vaikka mainoksia on aina odotettava
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 休閒 pft
Hienoa 😀
Tämä peli on superhyvä, pidän siitä todella paljon, tätä oli todella hauskaa pelata!😍😍😍
Todella hämmästyttävää
Peli on niin kiva ja töykeä 🤩😍❤️, helppo pelata ja myös haastava, se on mahtavaa, kun on niin monia ravintoloita!!!❤️❤️❤️💛
Ei kovin hauskaa, kun hukkaat aikaasi
Tarkoitan, että se on hyvä peli, mutta se vaatii paljon rahaa, mikä tekee pelistä vaikeampaa Avery-tasolla, kun pelaan neljättä, rahat vähenevät ja työ vaikeutuu ilman apua keneltäkään, joka sanoo vain, että laita oikea rahaa soittaa tarvitsemasi ,. Todella surullista 😓🤷
PÄIVITETTY
Minusta se on hyvä peli pelata, ja olen pelannut sitä puoli yötä ja sain sen ja pelaan taas tänä aamuna ennen töihin. Joten kyllä, pidän tästä pelistä!!!
Mukavaa, mutta joskus vaikeaa
Rakastan sitä . Se on okei .
Se on hyvä peli, ei ole toistaiseksi ongelmia
Se on ihana peli
Liian monta ajastettua keittopeliä tekee siitä vähemmän nautittavaa ja epärealistista, mutta se on ok.
Tämä peli on erittäin mukava ja superpeli. Rakastan tätä pelin superpeliä ja kuvaa ja constomeria super👍👍👍👍
Ihanaa stressitöntä!!!
Nautitaan tästä pelistä. Kuten se, että annat jalokiviä, eikä minun tarvitse ostaa niitä.
Hyvä peli, kunnes valkosipulileipää tulee saataville, sitten muuttuu pelaamattomaksi, koska jäätyy joka kerta, kun yrität tarjoilla sitä.
Joskus on hämmentävää, kun muut asiakkaat asetetaan jo palvelevien eteen. Vaikuttaa siltä, että peliin laitetaan temppuja pelaajien hämmentämiseksi
Se ei latautuisi
Onko tämä sovellus helppo pelata
Hauskaa. Pitää sinut liikkeessä ja muistaa monet asiat oikeassa järjestyksessä. Nopeaa liikettä!
Pidän todella tästä pelistä. Rakasta grafiikkaa. Sen erittäin riippuvuutta aiheuttava. Rakastaa asiakkaiden palvelemista. Pelaan paljon ruoanlaittopelejä, rakastan niitä kaikkia. Kaikki te, jotka tekevät ruoanlaittopeleistä numeron 1 kirjoissani. Jokainen, joka tekee ruoanlaittopelin, tekee erinomaista ja upeaa työtä. Annan sinulle 100 %. Missourista U.S.A.
Mukava nähdä tämä peli
Hyvä peli, ongelmani tällä hetkellä on, että minun on jatkettava napautusjärjestystä, koska se ei reagoi kosketukseeni, korjaa tämä ongelma ja muutan arvosanaani kiitos
Miksi se on jumissa amerikkalaisella kadulla n lava on valmis n seuraava vaihe sano, että tulossa pian.... jo viikkoja
Pidän pelistä todella, mutta sinun on oltava varovainen boosterien käytössä. Sinun on kytkettävä se pois päältä, koska ne eivät sammu itse tason lopussa ja tuhlaavat niitä edelleen turhaan.
Jäätyy jatkuvasti 😔
arju
Liikaa mainostajia
Restoran Memasak - Bintang Restoran: Koki Tycoon Santai jnf
Ei pelaa tasolla 3